Elimar A/S

image Elimar A/S

ELIMAR A/S

Sundby Boldklub er stolt af at annoncere et spændende samarbejde med Elimar A/S, et lokalforankret elektrikerfirma med en stærk historie, der strækker sig tilbage til 1946. Den 3. juni 1946 grundlagde Elimar Petersen firmaet som en Aut. El-installatør på hjørnet af Sneserevej og Englandsvej på Amager.

Gennem årene har Elimar A/S udviklet sig til en respekteret virksomhed med et stærkt engagement i lokalsamfundet. Virksomhedens historie er præget af dedikation og udvikling. Fra de tidlige dage, hvor Elimar servicerede gartnerier og private på Vestamager via sin motorcykel, til udvidelsen med etablering af lampeforretninger og el-installationer på forskellige adresser på Amager.

Den tredje generation, repræsenteret ved Jesper Elimar Petersen, har fortsat arven og drevet virksomheden med succes. I dag, under Jespers ledelse, beskæftiger Elimar A/S et team på 30 dedikerede medarbejdere og tilbyder en bred vifte af professionelle elektriker-ydelser.

Elimar A/S er kendt for sit stærke sammenhold og vægtlægger et godt arbejdsmiljø, hvor medarbejdernes trivsel prioriteres højt. Dette afspejles også i den høje kundetilfredshed og antallet af tilbagevendende kunder, der gennem årene har været en del af firmaets rejse.

Vi i Sundby Boldklub er begejstrede for samarbejdet med Elimar A/S som Premium Partner. Deres fokus på kvalitet, engagement i lokalsamfundet og stærke værdier harmonerer perfekt med vores egne værdier i klubben. Sammen ser vi frem til at skabe en positiv indvirkning på vores lokalsamfund og vores medlemmer.

For yderligere information om Elimar A/S og deres serviceydelser, besøg deres hjemmeside HER