Sundby Boldklub Business Network

image Netværksarrangement i forbindelse med hjemmekamp for 1.herrer

SUNDBY B BUSINESS NETWORK - FORETNING OG RELATIONER

Sundby Boldklub Business Network er et eksklusivt erhvervsnetværk tæt knyttet til Sundby Boldklub. Vores netværk tilbyder en bred vifte af fordele for medlemmerne, der er dedikerede og succesfulde erhvervsfolk, der ønsker at støtte klubben økonomisk og opbygge værdifulde relationer.

Gennem flere arrangementer faciliterer vi et engageret og samarbejdsorienteret netværksmiljø, hvor medlemmerne kan udveksle idéer, knytte forbindelser og skabe nye forretningsmuligheder.

Et medlemskab indeholder bl.a.:

• 8 årlige arrangementer - både aften og morgenmøder
  • Invitation til netværksrejse, sommerfest, frokostmøder mm.
  • Fri fadøl/sodavand til alle 1. herres kampe
  • Eksponering på SoMe, hjemmeside og sponsortavle
  • Mulighed for yderligere eksponering og aktivering af partnerskab

Vi afholder os fra at have en fast agenda eller tema på møderne, da vi er overbeviste om, at fællesskab og relationsdannelse gennem hyggelige stunder er vejen frem.

Udover vores fastlagte arrangementer, vil der være invitationer til særarrangementer som julefrokost, frokostmøder, sommerfest, fodboldrejse mm. der styrker relationerne mellem medlemmerne og åbner dørene for yderligere forretningsmuligheder.

Vores netværk repræsenterer en bred vifte af brancher og ekspertiseområder, hvilket giver medlemmerne mulighed for at opbygge forbindelser på tværs af sektorer og skabe nye forretningsforbindelser. Vi tilskynder til tværfagligt samarbejde og åbner dørene for nye forretningsmuligheder.

Vil du skabe nye relationer og skabe mere forretning, så kontakt os for mere info.

Kommerciel direktør

Mark Engelsted