Tutten Sundby Boldklub

Tutten Sundby

Velkommen til Tutten Sportscafe, Sundby Boldklubs hjerte og sjæl. Tutten er meget mere end blot en cafe; det er et centralt sociale samlingspunkt, der inviterer dig til at opleve fællesskabet på sin bedste måde. Menuen er en lækker blanding af mad, snacks og drikkevarer, der imødekommer enhver smag. Man tilbyder en alsidig menu med skiftende ugens retter, for at overraske dine smagsløg. Uanset om du er sulten efter en velsmagende burger, sunde salater eller bare vil nyde en kop kaffe med vennerne, har Tutten noget for dig.

Der holdes åbent mandag til torsdag fra kl.16:00 til 22:00 og i weekenden åbnes der en time før den første kamp og to timer efter den sidste kamp. Så uanset om man er kommet for at støtte sit hold eller bare ønsker at slappe af efter en travl uge, er Tutten et ideelt sted.

Tutten er altså ikke kun for fodboldspillere; det er et samlingspunkt for alle medlemmer og aktivister i klubben, så tag forbi sportscafeen, smag maden og lad Tutten blive dit andet hjem.

Læs mere her